6.6 C
Grevená
Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024
Αρχική Blog Σελίδα 277

ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ – ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ 0-2

0
ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ – ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ 0-2 Συνεχίζουν αήττητες οι Σειρήνες! Σε ένα κακό αγωνιστικό χώρο με το παιχνίδι να μην διεκδικεί δάφνες ποιότητας, οι Σειρήνες έκαμψαν την αντίσταση των γηπεδούχων και με ένα γκολ της ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ και ένα αυτογκόλ της Κυριαζίδου, πέτυχαν την 9η νίκη τους στο Πρωτάθλημα! Οι Σειρήνες που δεν έπιασαν τα στάνταρ απόδοσής τους, είχαν δύο δοκάρια ενώ δεν απειλήθηκαν ουσιαστικά σε καμία στιγμή του παιχνιδιού!
Αρχική 11αδα: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ(Τ), ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΑ, ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ, ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ, ΔΑΔΙΟΥ, ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΟΥ, ΚΕΛΕΜΕΝΙ, ΚΩΣΤΑΡΕΛΑ, ΤΑΣΙΟΥ, ΒΛΑΧΟΥ, ΜΠΟΖΙΑΡΗ
Αλλαγές: ΠΑΠΠΑ-ΠΑΤΣΙΟΥΡΑ-ΜΠΟΥΚΑ-ΤΣΙΑΛΤΑ
Στον πάγκο βρέθηκαν: Ανθιμίδου, Ισπογλίδου, Μαυρίδου, Σαρουσαββίδου, Ταρτσαράκη

 

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από το φακό του Χρήστου Δημάδη

Προκήρυξη για θέσεις εργασίας 7μηνης διάρκειας στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Γρεβενών

0

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 101490/3-3-2023 (ΑΔΑ: A∆A: 9Ζ9Π4653Π4-ΙΞ7​) ανακοίνωση του ΥΠΠΟΑ, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας, είναι από 5/3/2023 ημέρα Κυριακή και ώρα 8:00 π.μ. έως και 15/3/2023 ημέρα Τετάρτη και ώρα 8:00 π.μ, στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. ΥΠΠΟΑ 64171/10-02-2023 (ΑΔΑ: Ψ6864653Π4-ΠΦΕ), ΣΟΧ 1/2023 Ανακοίνωσης πρόσληψης προσωπικού, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (7 μήνες), συνολικά χιλίων πεντακοσίων είκοσι οκτώ  (1528) ατόμων για την κάλυψη των αναγκών της θερινής περιόδου 2023 σε Υπηρεσίες,  Αρχαιολογικούς Χώρους και Μουσεία αρμοδιότητας  της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων & Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

Για την Εφορεία Αρχαιοτήτων Γρεβενών έχουν προκηρυχθεί οι εξής θέσεις:

– Μία (1) θέση ΤΕ Λογιστών για τα Γραφεία της Εφορείας Αρχαιοτήτων (Δ. Γρεβενών)

– Μία (1) θέση ΔΕ Φύλαξης-Πληροφόρησης Ημερησίων Φυλάκων Αρχαιοτήτων για την Αρχαιολογική Συλλογή Γρεβενών (Δ. Γρεβενών)

– Μία (1) θέση ΔΕ Φύλαξης-Πληροφόρησης Ημερησίων Φυλάκων Αρχαιοτήτων Ι.Μ. Κοιμήσεως Θεοτόκου και Βυζαντινά Μνημεία (Δ. Δεσκάτης)

​Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν και να υποβάλουν αίτηση-υπεύθυνη δήλωση ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://sox.culture.gov.gr ή μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης https://www.gov.gr/ και συγκεκριμένα στον σύνδεσμο Εργασία και ασφάλιση ->Απασχόληση στο δημόσιο τομέα->Αιτήσεις πρόσληψης προσωπικού στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kaiasphalise/apaskholese-sto-demosio-tomea/aiteseis-proslepses-prosopikou-sto-upourgeio-politismou-kaiathletismou.

 

Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.

Εφορεία Αρχαιοτήτων Γρεβενών

Εργατικές Κατοικίες
51100 Γρεβενά
Τηλ.: 2462025403
e-mail: efagre@culture.gr

ΚΑΙΡΟΣ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ

0

Το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη κάλυψε κάθε άλλη είδηση επί σειρά ημερών. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί βρήκαν θέμα ελκυστικό, η κυβέρνηση εξάγγειλε τριήμερο πένθος και οι νέοι μας πραγματοποίησαν διαδηλώσεις διαμαρτυρίας εκδηλώνοντας τον θυμό τους, καθώς τα περισσότερα των θυμάτων ήσαν νέοι. Πολλοί ζήτησαν να ριχθεί άπλετο φως στην υπόθεση. Πολύ αμφιβάλλω, αν θα συμβεί αυτό. Ο υπεύθυνος της τραγωδίας είναι γνωστός και ίσως θα καταστεί ο (μοναδικός) «αποδιοπομπαίος τράγος», έστω και αν μέρος της κοινής γνώμης, μεγάλο ή μικρό, είναι της γνώμης ότι ευθύνη πρέπει να αποδοθεί και σε άλλα πρόσωπα, προερχόμενα από τον πολιτικό χώρο. Βέβαια, όπως συνέβη και σε άλλες περιπτώσεις σοβαρών δυστυχημάτων, σύντομα και αυτό θα λησμονηθεί υπό τον καταιγισμό πληροφορίας και τις δυσκολίες της καθημερινότητας. Θα απομείνουν μόνοι να θρηνούν οι συγγενείς των θυμάτων.

Άξιο παρατήρησης είναι ότι, σε αντίθεση με το θέμα της «Κιβωτού», οπότε κάποιοι τηλεοπτικοί σταθμοί διύλισαν τον κώνωπα, σ’ αυτό του φοβερού δυστυχήματος δεν έχουμε ξεκάθαρη γνώση του τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία, ώστε να προκληθεί η τρομακτική έκρηξη, που αφάνισε την πρώτη άμαξα του επιβατηγού συρμού. Πολλά ειπώθηκαν από ειδήμονες για την κατάσταση των σιδηροδρόμων στη χώρα μας και πληροφορηθήκαμε ότι αυτή είναι άσχημη, παρά την πρόσφατη διαβεβαίωση του παραιτηθέντος, μετά το δυστύχημα, αρμοδίου υπουργού περί του αντιθέτου. Βέβαια το ίδιο καθησυχαστικός θα ήταν οποιοσδήποτε άλλος στη θέση του. Σε κάθε περίπτωση οι ασκούντες την εξουσία διαβεβαιώνουν τον λαό ότι όλα βρίσκονται υπό τον έλεγχό τους.

Το ανθρώπινο λάθος είναι η αιτία της συντριπτικής πλειονότητας ατυχημάτων και δυστυχημάτων. Οι μεγάλοι οργανισμοί έχουν επεξεργασθεί με σοβαρότητα οδηγίες χειρισμών κατά την εργασία, ώστε να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα ατυχήματος. Να τη μηδενίσουν στην υπαρκτή κοινωνία είναι αδύνατο. Εκείνο που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι φραγμό θέτει στην ελαχιστοποίηση της πιθανότητας η δαπάνη για τα μέτρα που απαιτούνται να ληφθούν προς τούτο. Στο θέμα αυτό πρέπει να διαστείλουμε τους τομείς δημόσιο και ιδιωτικό. Το θέμα είναι σαφέστατα πολιτικό.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας υστερεί σημαντικά έναντι δικτύων άλλων χωρών της Ευρώπης ως προς την ανάπτυξή του κατ’αρχήν. Μέχρι πρόσφατα τονίζαμε ότι είχε αφεθεί σχεδόν στην εποχή του Τρικούπη! Η δικαιολογία ότι το ορεινό του εδάφους της χώρας δεν ευνοεί την επέκταση του δικτύου δεν ευσταθεί. Οι κυβερνήσεις έδωσαν προτεραιότητα στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμων, κατά πολύ πιο δαπανηρών από τις σιδηροδρομικές γραμμές, και ευνόησαν τους ιδιώτες ιδιοκτήτες λεωφορείων. Υπηρέτησαν με συνέπεια τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Και όχι μόνο αυτό έπραξαν, αλλά αποξήλωσαν από τα μεγάλα αστικά κέντρα τις σιδηροτροχιές, με συνέπεια να μείνουμε μάλλον η μόνη ευρωπαϊκή χώρα χωρίς τραμ! Εν όψει των ολυμπιακών αγώνων της Αθήνας,  κατασκευάστηκε εκεί μία γραμμή, για την οποία ασφαλώς θα δαπανήθηκαν πολύ μεγάλα ποσά! Και κινούνται σ’ αυτήν οι συρμοί με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Καθυστέρησε τρομακτικά η ηλεκτροκίνηση των υπεραστικών συρμών. Παρά τις βελτιώσεις στην κύρια σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτελούνται ακόμη δρομολόγια με λεωφορεία, αν και η ταχύτητα των συρμών έχει σημαντικά αυξηθεί.

Θα μπορούσαν να είχαν εκτελεστεί πρόσθετα έργα για την αύξηση του βαθμού ασφαλείας των κινήσεων των συρμών; Δεν είναι λίγοι αυτοί, που κουνούν με θλίψη το κεφάλι κλαίγοντας για τη φτώχια της χώρας μας. Αλλά η φτωχή χώρας μας πέρα από τη θέση σε προτεραιότητα των κατά πολύ πιο δαπανηρών αυτοκινητοδρόμων, βαρύνεται και από τον σφιχτό εναγκαλισμό μέχρι πνιγμού των κομμάτων εξουσίας με τη δημόσια διοίκηση. Οι ΔΕΚΟ, κατά το παρελθόν υπήρξαν τα «ναυαγοσωστικά», τα οποία περισυνέλεγαν τους ναυαγούς από τη θάλασσα της ανεργίας. Και αν βέβαια προσλαμβάνονταν μισθωτοί για θέσεις κλειδιά, ουδέν το μεμπτό. Κατ’ επανάληψη έγιναν σκανδαλώδεις προσλήψεις πλήθους διοικητικών υπαλλήλων, «εκλεκτών» ψηφοφόρων Αθηναίων πολιτικών, που δεν χωρούσαν στα γραφεία του κέντρου, ενώ οι ΔΕΚΟ είχαν ανάγκη τεχνικού προσωπικού. Πολύ ορθά επισημάνθηκε, ευθύς μετά το ατύχημα, ότι σε κομβικούς σιδηροδρομικούς σταθμούς, δεν είναι πολυτέλεια η ύπαρξη δύο σταθμαρχών. Η δεύτερη κακοδαιμονία είναι η ενδημούσα στη χώρα μας αναξιοκρατία. Στις σημαντικές θέσεις τα κόμματα εξουσίας τοποθετούν δικά τους παιδιά. Η τρίτη είναι η ενδημούσα διαπλοκή πολιτικών, στελεχών ΔΕΚΟ  και επιχειρηματιών, εξ αιτίας της οποίας εκτινάσσεται η δαπάνη κατασκευής κάθε έργου, ενώ υποβιβάζεται και η ποιότητα κατασκευής. Ας προσθέσουμε σ’ αυτά και τις μεγάλες καθυστερήσεις κατά την κατασκευή για διάφορους λόγους. Πώς να μείνουν χρήματα για πρόσθετες δημόσιες επενδύσεις για την ασφάλεια; Αγοράσαμε όμως για τους ολυμπιακούς αγώνες συστήματα ασφαλείας, για να αποφύγουμε τρομοκρατικά κτυπήματα!

Με την κατάρρευση του κομμουνισμού, οι του καπιταλισμού πανηγύρισαν τον θρίαμβό τους. Έστειλαν το μήνυμα σ’ όλα τα μήκη και πλάτη της ηπείρου ότι το κράτος είναι κακός επιχειρηματίας και πρέπει να αποχωρήσει πλήρως από την επιχειρηματική σκηνή. Οι κυβερνήσεις των αδύναμων χωρών της ΕΕ έλαβαν εντολή από το διευθυντήριο των Βρυξελλών να εκποιήσουν τη δημόσια περιουσία. Οι υποψήφιοι αγοραστές έθεσαν ως όρο να μην επιβαρυνθούν με πλεονάζον προσωπικό. Και οι κυβερνήσεις συνεπείς προς τις υποχρεώσεις έναντι των ξένων, που τις στηρίζουν, άρχισαν να απογυμνώνουν τις ΔΕΚΟ από ικανό και πολύπειρο προσωπικό, επιβαρύνοντας τα συνταξιοδοτικά ταμεία, και να αναθέτουν πλείστα αντικείμενα εργασιών σε εργολάβους, στο προσωπικό των οποίων συμβαίνουν αναλογικά περισσότερα και σοβαρότερα ατυχήματα.

Οι άλλοτε σημαντικές ΔΕΚΟ, καύχημα δημιουργικότητας του ελληνικού λαού, δεν θα βραδύνει να καταστούν πλήρως ιδιωτικές επιχειρήσεις. Αλλά ο ιδιώτης έχει ως πρώτιστο στόχο την αύξηση των κερδών. Η ασφάλεια του προσωπικού τίθεται σε δευτερεύουσα μοίρα. Ενθυμούμαι, ως εργασθείς στη ΔΕΗ, παραπονούμενους πελάτες της, που δεν έμειναν ικανοποιημένοι από τις εξηγήσεις, να αποχωρούν αγανακτισμένοι τονίζοντας: «Πότε να σας πουλήσουν, να δούμε φθηνό ρεύμα»! Μας πούλησαν και είδαμε! Θα δούμε και άλλα, όπως να αυξάνουν οι βλάβες στα δίκτυα, λόγω ελλιπούς συντήρησης. Η μεγαλύτερη κατάρρευση δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας στον πλανήτη συνέβη στις ΗΠΑ. Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις, αφού επωφεληθούν από την πώληση εγκαταστάσεων δημοσίων επιχειρήσεων αντί «πινακίου φακής» και, εκτινάζοντας τις τιμές των προσφερομένων υπηρεσιών, εξασφαλίσουν υπερκέρδη, θα τις οδηγήσουν σε τεχνολογική απαξίωση και θα τις προσφέρουν, μετά δεκαετίες πάλι στο κράτος ως ισχνές αγελάδες προς πάχυνση.

Δεν είναι το κράτος κακός επιχειρηματίας, είναι κακοί οι διαπλεκόμενοι με τους κακούς ιδιώτες πολιτικοί, που νομοθετικά βρίσκονται στο απυρόβλητο! Για κάθε δυστύχημα πάντα θα βρίσκεται ο «αποδιοπομπαίος τράγος». Τί και αν είναι «δικό τους παιδί»;

«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

3.3.2023

0

24.2.2023

0

3.3.2023

0

24.2.2023

0

Γρεβενά: Συγκέντρωση για την τραγωδία στα Τέμπη

0

Φωτογραφίες από την συγκέντρωση το απόγευμα της Κυριακής 5.3.2023 στην Πλατεία Ελευθερίας στα Γρεβενά, για την τραγωδία στα Τέμπη.

Ο Μίλτος πάλι στην κορυφή

0

Ο Μίλτος Τεντόγλου κατέκτησε και πάλι την… κορυφή! Λίγα 24ωρα μετά το ασημένιο μετάλλιο του Νίκου Ανδρικόπουλου στο τριπλούν, η Ελλάδα κατάφερε να πάρει το πρώτο της χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου της Κωνσταντινούπολης, με τον Έλληνα χρυσό Ολυμπιονίκη να κατακτά την πρωτιά, στον τελικό του μήκους με άλμα στα 8,30μ..

Ο Μίλτος Τεντόγλου πήρε έτσι το τρίτο σερί χρυσό μετάλλιο σε ευρωπαϊκό κλειστού στίβου (είχαν προηγηθεί αυτά, το 2019 και το 2021 σε Γλασκόβη και Τορούν αντίστοιχα) και συνέχισε το… σερί του και στο σύνολο των διοργανώσεων, έχοντας ανέβει στο βάθρο των τελευταίων πέντε μεγάλων διοργανώσεων που έχει συμμετάσχει τα τελευταία δύο χρόνια, με τέσσερα χρυσά (Ευρωπαϊκό κλειστού, Ολυμπιακούς Αγώνες, Παγκόσμιο κλειστού, Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα) και ένα ασημένιο (Παγκόσμιο πρωτάθλημα).

Η Ελλάδα κατέκτησε έτσι το πρώτο της χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου της Κωνσταντινούπολης και 8ο συνολικά, με τον Τεντόγλου να φτάνει στην κορυφή, με κορυφαίο άλμα στην πρώτη του προσπάθεια.

Ο Μίλτος Τεντόγλου κατάφερε να πάρει το χρυσό μετάλλιο τότε θα ισοφαρίσει το ρεκόρ του Χανς Μπαουμγκάρντνερ με τρία χρυσά σε ευρωπαϊκό κλειστού στίβου. Η βασική διαφορά ωστόσο είναι ότι ο Έλληνας πρωταθλητής θα το έχει κάνει σε τρεις διαδοχικές διοργανώσεις, ενώ ο Γερμανός το είχε καταφέρει μέσα σε επτά.

Με το άλμα αυτό, ο Μίλτος Τεντόγλου έβαλε γερές βάσεις για ένα μετάλλιο. Με τη συμπλήρωση των δυο πρώτων προσπαθειών στον τελικό του μήκους, ο Έλληνας πρωταθλητής βρισκόταν στην πρώτη θέση, κάνοντας 8,16μ. στη δεύτερη προσπάθεια και άκυρο στην τρίτη του.

Έχοντας “κρατήσει” πίσω του τον ανταγωνισμό, ο Μίλτος Τεντόγλου έκανε 8,05 μ., στην τέταρτή του προσπάθεια, με πάτημα αρκετά πίσω στην βαλβίδα. Στα 8,07 μ. ήταν το πέμπτο του άλμα, με τον μεγάλο του αντίπαλο, τον Μοντλέρ να τον ακολουθεί με καλύτερη προσπάθεια στα 8,19 μ. και να μην μπορεί να τον ξεπεράσει ούτε στο τελευταίο του άλμα.

Ο Μίλτος Τεντόγλου ολοκλήρωσε τον αγώνα του, κάνοντας 8,29 μ. και αγκαλιάζοντας την ελληνική σημαία, αμέσως μετά!

Το αργυρό μετάλλιο, κατέκτησε ο Σουηδός, Τομπίας Μόντλερ με 8.19μ. και το χάλκινο, ο Ρουμάνος, Γκαμπριέλ Μπιτάν με οκτώ μέτρα.

Η κατάταξη του τελικού:

1. Μίλτος Τεντόγλου (Ελλάδα) 8.30 μέτρα

2. Τομπίας Μόντλερ (Σουηδία) 8.19

3. Γκαμπριέλ Μπιτάν (Ρουμανία) 8.00

4. Μπόζινταρ Σαραμπουγιούκοφ (Βουλγαρία) 7.97

5. Ράντεκ Γιούσκα (Τσεχία) 7.94

6. Χάϊμε Γκουέρα (Ισπανία) 7.84

7. Ερβάν Κονατέ (Γαλλία) 7.65

8. Λαζάρ Ανιτς (Σερβία) 2.48**

 

newsit.gr

  Ενημερωτική Ημερίδα με θέμα «Ανάλυση του εγκεκριμένου Στρατηγικού Σχεδίου της Νέας Κοινής Αγροτικής Πολιτικής 2023-2027- Αναπτυξιακές προοπτικές για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας».

0

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το ΓΕΩΤΕΕ/ΠΔΜ, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Γεωπονικών Συλλόγων(ΠΟΣΓ) και τον Γεωπονικό Σύλλογο Ν.Κοζάνης διοργανώνουν ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Ανάλυση του εγκεκριμένου Στρατηγικού Σχεδίου της Νέας Κοινής Αγροτικής Πολιτικής 2023-2027- Αναπτυξιακές προοπτικές για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο κτίριο της Περιφέρειας στη ΖΕΠ(Κοζάνη, αμφιθέατρο Κωνσταντίνος Καραμανλής) την Τετάρτη 8/3/2023 και ώρα 18:00.

Προκειμένου να υπάρχει ετοιμότητα και πληρέστερη ενημέρωση από τους εισηγητές, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν ως τις 7/3/23 και ώρα 15 τις ερωτήσεις-προβληματισμούς τους στο email:   ap.agrotikis@pdm.gov.gr και με SMS-μήνυμα στο τηλέφωνο: 6977587313 

Συνδιοργάνωση:

  • Αντιπεριφέρεια Αγροτικής Ανάπτυξης
  • ΓΕΩΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας
  • Πανελλήνια Ομοσπονδία Γεωπονικών Συλλόγων(ΠΟΣΓ)
  • Γεωπονικός Σύλλογος Κοζάνης

 

 

 

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης
  Δρ. Λάμπρος Χατζηζήσης

 

Ο Καιρός

Grevená
overcast clouds
6.6 ° C
8.8 °
6.6 °
93 %
0.9kmh
100 %
Πα
12 °
Σα
6 °
Κυ
12 °
Δε
14 °
Τρ
12 °