20.6 C
Grevená
Δευτέρα, 17 Ιουνίου, 2024

Πρέπει να διαβάσετε

myGrevena
myGrevena
Δεν είμαστε “φορείς ” της Τέταρτης Εξουσίας. Ο ρόλος μιας εφημερίδας είναι να αφουγκράζεται τους πόνους και τις χαρές ενός τόπου και των ανθρώπων του και αυτούς να διακονεί, να υπηρετεί τις ανάγκες τους, όχι να εξουσιάζει.

Ανακοίνωση ΔΕΥΑΓ

Η Δ.Ε.Υ.Α. Γρεβενών στη διαρκή προσπάθεια εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης της έχει ολοκληρώσει τις εφαρμογές i-bill και e-Payments.

 

Εφαρμογή i-bill

Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές, να μπορούν να λαμβάνουν πλέον ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς ύδρευσης τους, με ειδοποιητήριο μήνυμα με e-mail ή με SMS.

Το ειδοποιητήριο μήνυμα που θα λαμβάνει με e-mail ή SMS ο καταναλωτής θα περιέχει τα παρακάτω στοιχεία λογαριασμού:

  • Ημερομηνία έκδοσης.
  • Ημερομηνία λήξης.
  • Περίοδος λογαριασμού.
  • Ποσό οφειλής.
  • Όνομα υπόχρεου.
  • Κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής κλπ.
  • Σύνδεσμο (link) για την προβολή του αναλυτικού λογαριασμού.

Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να εξοφλήσει τον λογαριασμό του μέσω web – banking χρησιμοποιώντας τον κωδικό που αναγράφεται στο μήνυμα. Επίσης μπορεί να δει αναλυτικά τις χρεώσεις του λογαριασμού του, ακολουθώντας σχετικό σύνδεσμο που υπάρχει στο μήνυμα και αν επιθυμεί να τον εκτυπώσει και να τον αποθηκεύσει στον υπολογιστή του. Τέλος μπορούν να επιλέξουν αν θα λαμβάνουν τον λογαριασμό σε έντυπη μορφή ή σε ηλεκτρονική.

Η εφαρμογή i-bill προσφέρει τα εξής πλεονεκτήματα:

  • Ταχύτατη ενημέρωση των καταναλωτών, καθώς η αποστολή των ηλεκτρονικών ειδοποιητηρίων είναι ταχύτατη σε σύγκριση με την εκτύπωση, εμφακέλωση, αποστολή και διανομή λογαριασμών.
  • Πρόσβαση των καταναλωτών στους λογαριασμούς τους όλο το 24ωρο από Ηλεκτρονικό Υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο, tablet και ευκολία στην ηλεκτρονική πληρωμή. Επίσης παρέχεται η δυνατότητα να ανακτήσουν παλαιότερους λογαριασμούς να συγκρίνουν καταναλώσεις και χρεώσεις και να διατηρούν ηλεκτρονικό αρχείο.
  • Διευκόλυνση ΑΜΕΑ: Τα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης, μπορούν να διαβάσουν ευκολότερα τους λογαριασμούς σε ηλεκτρονική μορφή σε σχέση με την έντυπη.
  • Μείωση πιθανότητας να χαθεί ο λογαριασμός ή να τον λάβει κάποιος τρίτος.
  • Ηλεκτρονική υπενθύμιση για την εξόφληση του πριν να λήξει ο λογαριασμός.

Επιπρόσθετα, εφόσον οι καταναλωτές επιλέξουν να μην λαμβάνουν έντυπο λογαριασμό επιτυγχάνεται:

  • Μείωση των δαπανών για χαρτί (έντυπα λογαριασμών, φακέλους), εκτύπωση, εμφακέλωση και αποστολή λογαριασμών.
  • Προστασία του περιβάλλοντος λόγω της μείωσης χρήσης χαρτιού.
  • Αυξημένη προστασία των προσωπικών δεδομένων. Οι ηλεκτρονικοί λογαριασμοί είναι ασφαλείς και κρυπτογραφημένοι ενώ στους έντυπους λογαριασμούς ενδέχεται να έχουν πρόσβαση μη εξουσιοδοτημένα άτομα.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορούν οι καταναλωτές να λαμβάνουν ηλεκτρονικά το λογαριασμό ύδρευσης τους είναι να επισκεφθούν τον παρακάτω σύνδεσμο (https://ibill.deyag.gr) και να κάνουν εγγραφή.

 

Εφαρμογή e-Payments

Με την εφαρμογή e-Payments οι καταναλωτές, ασχέτως του τρόπου που θα λαμβάνουν τους λογαριασμούς τους (ηλεκτρονικά ή σε έντυπη μορφή), μπορούν να πραγματοποιήσουν πληρωμές με τραπεζική κάρτα (πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη) από τον υπολογιστή ή το κινητό τους μέσο του συνδέσμου https://ibill.deyag.gr. Για να πληρώσει τον λογαριασμό ο καταναλωτής οδηγείται στο δικτυακό τόπο της τράπεζας όπου και δίνει τα στοιχεία της τραπεζικής κάρτας του και ολοκληρώνει την πληρωμή. Στη συνέχεια επιστρέφει στην ιστοσελίδα της Δ.Ε.Υ.Α. Γρεβενών όπου εμφανίζεται η απόδειξη για την πληρωμή που πραγματοποίησε την οποία μπορεί να εκτυπώσει ή να την αποθηκεύσει.

 

  Εκ της ΔΕΥΑΓ
   
   
   

 

spot_img

Πρόσφατες δημοσιεύσεις