Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνεια ανακοινώνουμε τη διάκριση μαθητών και μαθήτριάς μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής «Αριστοτέλης» 2026 που τελεί υπό την αιγίδα του Τμήματος Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Ελληνικής Εταιρείας Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση.
Από το σχολείο μας διακρίθηκαν οι μαθητές Μάριος Βαρζώκας και Γιώργος Ντρόγκουντας της Α΄ και Β΄ τάξης αντίστοιχα και η μαθήτρια Έλενα Βενέση της Γ΄ τάξης.
Οι επιτυχίες είναι καρπός της συστηματικής προσπάθειας και της αφοσίωσης των παιδιών που ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις με επιτυχία και σε προκλήσεις υψηλού επιπέδου.
Τους ευχόμαστε καλή πρόοδο και ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον!
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου Γρεβενών





