3.1 C
Grevená
Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024

Πρέπει να διαβάσετε

myGrevena
myGrevena
Δεν είμαστε “φορείς ” της Τέταρτης Εξουσίας. Ο ρόλος μιας εφημερίδας είναι να αφουγκράζεται τους πόνους και τις χαρές ενός τόπου και των ανθρώπων του και αυτούς να διακονεί, να υπηρετεί τις ανάγκες τους, όχι να εξουσιάζει.

Σεμινάρια για τις επιχειρήσεις εστίασης, τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα διοργανώνει η Εταιρία Τουρισμού με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά

Με σκοπό την υποστήριξη των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων,η Εταιρία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με την ΠεριφέρειαΔυτικής Μακεδονίας θα πραγματοποιήσει ένα σεμιναριακό διήμερο στο διάστημα 17-18 Δεκεμβρίου στην Καστοριά. Σε αυτό θα παρουσιαστούν συνολικά τρία εντατικά και άκρως πρακτικά σεμινάρια που απευθύνονται αφενός σε ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής και αφετέρου σε επαγγελματίες της εστίασης.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν, ενώ όσοι κάνουν εγγραφή κατά την προσέλευσή τους στο χώρο κάθε σεμιναρίου θα λάβουν πιστοποιητικό συμμετοχής. Τόπος διεξαγωγής και των τριών σεμιναρίων είναι το Ξενοδοχείο Λιμναίονστην Καστοριά.

Συγκεκριμένα, θα προσφερθούν στους τουριστικούς επαγγελματίες της Δυτικής Μακεδονίας τα εξής σεμινάρια.

Το πρώτο σεμινάριο με τίτλο «DirectBookingMasterclass: Αύξηση των απευθείας κρατήσεων σε ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα»θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου, με ώρα έναρξης στις 17:00.Σε αυτό το εντατικό και άκρως πρακτικό σεμινάριο θα παρουσιαστούν αναλυτικά οι μέθοδοι που μπορούν να υιοθετήσουν τουριστικά καταλύματα κάθε μορφής – όπως λ.χ. ξενοδοχεία, βίλες, διαμερίσματα και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης – προκειμένου να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις, να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα παραδοσιακά κανάλια διανομής (touroperators, OTAs) και να βελτιώσουν αισθητά την κερδοφορία τους. Θα παρουσιαστούν τα κατάλληλα διαδικτυακά και λοιπά εργαλεία του μάρκετινγκ και θα αναλυθεί το «DirectBookingDecagon», μια μεθοδολογία δέκα σημείων για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε ιδιοκτήτες και ιδιοκτήτριες ξενοδοχείων, βιλών, διαμερισμάτων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής
  • σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων
  • σε στελέχη πωλήσεων, κρατήσεων και μάρκετινγκ
  • σε όλους όσους ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στον τομέα των πωλήσεων και ευρύτερα του μάρκετινγκ.

Τη Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου, και ώρα έναρξης στις 10:00 π.μ. ακολουθεί το δεύτερο σεμινάριο με τίτλο «RestaurantManagementMasterclass: Κερδοφόρος λειτουργία επιχειρήσεων εστίασης». Σε αυτό θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση σε κρίσιμες πτυχές της διοίκησης εστιατορίων όπως η ανάπτυξη του κατάλληλου conceptγια μια επιχείρηση εστίασης, το branding,η σχεδίαση του μενού ως κύριου εργαλείου πώλησης στην εστίαση, η βελτίωση της διαδικασίαςπαραγγελιοληψίας, οργανωτικά και εμπορικά θέματα σχετικά με τα προσφερόμενα πιάτα, η εμπορική πολιτική που εφαρμόζουν τα εστιατόρια και ο σχεδιασμό μάρκετινγκ. Επίσης θα παρουσιαστούν οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές που πλέον προσφέρονται σε επιχειρήσεις εστίασης.Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε ιδιοκτήτες και ιδιοκτήτριες επιχειρήσεων εστίασης κάθε μορφής όπως λ.χ. εστιατόρια, ταβέρνες, καφενεία, μεζεδοπωλεία, επιχειρήσεις που πωλούν streetfoodκοκ.
  • στα διοικητικά στελέχη των επιχειρήσεων εστίασης συμπεριλαμβανομένων των σεφ
  • σε όλους όσους ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στον τομέα των πωλήσεων και ευρύτερα του μάρκετινγκ.

Το τρίτο σεμινάριο με τίτλο «HotelQualityMasterclass: Βελτίωση ποιότητας στις υπηρεσίες φιλοξενίας» έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου, και ώρα έναρξης στις 17:00. Εδώ η έμφαση θα δοθεί σε πρακτικούς τρόπους ποιοτικής αναβάθμισης ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής, καθώς θα αναλυθούν οι ποιοτικές προδιαγραφές για τις επιμέρους πτυχές της ξενοδοχειακής εμπειρίας. Αυτές περιλαμβάνουν την άφιξη των πελατών στο κατάλυμα αλλά και την περίοδο μεταξύ κράτησης και άφιξης, το υπνοδωμάτιο και το μπάνιο, το πρωινό κ.ά. Επίσης θα εξεταστούν συχνά λάθη που γίνονται από πλευράς των τουριστικών καταλυμάτων και οι τρόποι αποφυγής τους. Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε ιδιοκτήτες και ιδιοκτήτριες ξενοδοχείων, βιλών, διαμερισμάτων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής
  • σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων
  • σε όλους όσους ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στον τομέα της φιλοξενίας.

Εισηγητής των τριών σεμιναρίων είναι ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ο οποίος θα διαφωτίσει αυτά τα επίκαιρα θέματα με τρόπο ιδιαίτερα ζωντανό, χρησιμοποιώντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές από επιχειρήσεις τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού.Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 35 χώρες.Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας, της Κύπρου και της Νότιας Αφρικής, ενώ έχει διενεργήσει σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών σε εννιά χώρες. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις