Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση υποδεχόμαστε τους προσκυνητές που ολοκλήρωσαν το 3ο Προσκυνηματικό Οδοιπορικό από τα Γρεβενά προς τα Ιωάννινα, στον τόπο μαρτυρίου του νεομάρτυρα Αγίου Γεωργίου, προστάτη της πόλης μας.
Έπειτα από πέντε ημέρες πορείας και περίπου 150 χιλιόμετρα διαδρομής μέσα από βουνά, μονοπάτια και πανέμορφα τοπία της Πίνδου, οι οδοιπόροι έφτασαν την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στον τελικό τους προορισμό, ολοκληρώνοντας με επιτυχία αυτό το ξεχωριστό προσκύνημα πίστης, άθλησης και πνευματικής αναζήτησης.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για την προσπάθεια, την υπομονή και την αφοσίωσή τους, καθώς και στους ανθρώπους που στήριξαν και συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της όμορφης πρωτοβουλίας.
Τους ευχόμαστε ο Άγιος Γεώργιος να τους χαρίζει υγεία, δύναμη και κάθε ευλογία!
Καλώς ήρθατε και συγχαρητήρια για την ολοκλήρωση του Προσκυνηματικού Οδοιπορικού!
ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΑΚΝΑΚΗΣ
ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Π.Ε. ΓΡΕΒΕΝΩΝ






