Πρέπει να διαβάσετε

myGrevena
myGrevena
Δεν είμαστε “φορείς ” της Τέταρτης Εξουσίας. Ο ρόλος μιας εφημερίδας είναι να αφουγκράζεται τους πόνους και τις χαρές ενός τόπου και των ανθρώπων του και αυτούς να διακονεί, να υπηρετεί τις ανάγκες τους, όχι να εξουσιάζει.
spot_img
spot_img

Η ¨ΕΛΠΙΔΑ¨ ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΣΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΟΠΡΟΪΟΝΤΑ 

Στα πλαίσια των εκδηλώσεων των 30 χρόνων της ¨ΕΛΠΙΔΑΣ¨ ως Δ.Σ. του Σύλλόγου
¨ΕΛΠΙΔΑ¨ Γρεβενών καλέσαμε τις κυρίες του Συλλόγου Γυναικών Νεάπολης για να
περάσουμε ένα απόγευμα μαζί, σε ανταπόδοση της επίσκεψης μας στη Νεάπολη..
Επιλέξαμε το φιλόξενο χώρο των Μανιταροπροϊόντων του Φώτη και της Γιούλας Παρασκευαΐδη, για να γνωρίσουν από κοντά το χώρο και τη διαδικασία παραγωγής
των προϊόντων των μανιταριών και να αναδείξουμε τα Γρεβενά ως Πόλη Μανιταριού.
Ως οικοδεσπότης ο Φώτης άψογος, φιλόξενος, γαλαντόμος, αφού μας καλωσόρισε
με λικέρ μανιταριού, μας ξενάγησε στους χώρους του παρασκευαστηρίου και της έκθεσης των δεκάδων προϊόντων, από μανιτάρια. Ποτά, γλυκά, ζυμαρικά, πατέ, πίτες εκλεκτά λάδια τρούφας, τρούφες, και άλλα προϊόντα που διατίθενται σε Ελλάδα και Εξωτερικό. Συμμετέχουν σε Εκθέσεις και εκπροσωπούν επάξια τα Γρεβενά.
Προσφέρθηκε καφές με πίτες και κουλούρια από προσφορές Ζαχαροπλαστείων της Πόλης μας. Ακολούθησε η μαγειρική του καταπληκτικού κριθαρότου μανιταριών με λάδι τρούφας από το Σεφ Φώτη Παρασκευαΐδη και Σου Σεφ τις αδελφές του Νίκη και Κίτσα και όλων των κυριών που ήθελαν να συμμετέχουν στο φαγητό της αντάμωσης.
Με κρασί για όλα τα γούστα, καναπεδάκια με πατέ άγριου σκόρδου το απόγευμα
κύλησε όμορφα, με τραγούδια και χορό από τις κυρίες των δύο Συλλόγων.
Τη μουσική επέλεξε η ακούραστη Αναστασίου Εμμανουηλίδου και ικανοποίησε όλες
τις επιθυμίες από τις παραβρισκόμενες κυρίες, 40 από  τη Νεάπολη και πάνω από
70 μέλη και φίλες του Συλλόγου Γρεβενών.
Από την πλευρά της ¨ΕΛΠΙΔΑΣ¨ τα μέλη του Δ.Σ. και των Επιτρόπων υποδέχθηκαν
τις φίλες από τη Νεάπολη και η Πρόεδρος Ευαγγελία Μπόγκια της καλωσόρισε και
ενημέρωσε για την ταυτότητα και το έργο του Συλλόγου στα 30 χρόνια της ζωής του.
Πρόσφερε στην Πρόεδρο κ. Ευαγγελία Μπαλίτσα το βιβλίο της Ιουλίας Αγοράστη
¨Παίζοντας καλλιτεχνικές καθυστερήσεις…. ¨.
Παραβρέθηκε και ενημέρωσε για το πρόγραμμα του Ενιαίου Κοινωνικού Δικτύου,
της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, η Επιστημονική Συνεργάτης Χριστοπούλου
Λαμπρινή και ως Σύλλογος ευελπιστούμε για συνεργασία σε θέματα Κοινωνικά.
Έτσι κύλησε ένα όμορφο απόγευμα ανάμεσα σε μέλη και φίλους παλιούς και νέους.
Ο ήλιος έγειρε, το βράδυ πλησίαζε και κοντά στις δέκα αποχαιρετιστήκαμε.
Η ¨ΕΛΠΙΔΑ ¨ για μια τόσο όμορφη συνάντηση εκφράζει ευχαριστίες από καρδιάς
στο Φώτη Παρασκευαΐδη για την άψογη και πλουσιοπάροχη φιλοξενία και μάλιστα
για δεύτερη φορά, το ΚΟΥΤΣΟΜΗΤΡΟΣ TOURS για τη μεταφορά αφιλοκερδώς,
μελών και φίλων, για πολλοστή φορά, την Αναστασία Έμμανουηλιδου για τη μουσική κάλυψη και τα ζαχαροπλαστεία Βάσος, Ζέρβας, Zoom, Κιβωτό Γεύσεων, Μαρκόπουλος, Τράπεζα Γεύσεων και Φωτιάδης, που γλύκαναν τον καφέ μας με βουτήματα και πίτες.
Ευχαριστούμε τις κυρίες του Συλλόγου Γυναικών Νεάπολης που ανταποκρίθηκαν
στην πρόσκληση μας καθώς και τα μέλη και της φίλες της ¨ ΕΛΠΙΔΑΣ ¨ .
Μία ακόμα εκδήλωση ολοκληρώθηκε με επιτυχία φέρνοντας μας πιο κοντά .
Καλό Καλοκαίρι σε όλους.

Με τιμή, το Δ.Σ. της ¨ ΕΛΠΙΔΑΣ ¨

Πρόσφατες δημοσιεύσεις