8.1 C
Grevená
Τετάρτη, 2 Απριλίου, 2025

Πρέπει να διαβάσετε

myGrevena
myGrevena
Δεν είμαστε “φορείς ” της Τέταρτης Εξουσίας. Ο ρόλος μιας εφημερίδας είναι να αφουγκράζεται τους πόνους και τις χαρές ενός τόπου και των ανθρώπων του και αυτούς να διακονεί, να υπηρετεί τις ανάγκες τους, όχι να εξουσιάζει.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΟΜΟΥ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΟΜΟΥ ΓΡΕΒΕΝΩΝ                                                   Γρεβενά, 11/02/2025

Θέμα: Πρόσληψη αναπληρωτή για κάλυψη   κενού

Μετά την κατάργηση 20 οργανικών θέσεων , τις μετακινήσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο για την κάλυψη κενών, την αναστολή τμημάτων ολοήμερου σε νηπιαγωγεία προκειμένου να καλυφθούν κενά, η Πρωτοβάθμια Γρεβενών τώρα ρίχνει στον καιάδα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών αφήνει 18 παιδιά χωρίς ενισχυτική διδασκαλία, αφού πρώτα το υπουργείο τους στερεί τη φοίτηση  σε τμήμα ένταξης.

Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας δεν καλύπτει το κενό συναδέλφισσας που βγήκε σε μακρόχρονη άδεια. Πήρε τη μεζούρα και αφού μέτρησε τα κουκιά πήρε την απόφαση ότι τα παιδιά είναι κουτάκια και αριθμοί. Δεν καλύπτουν τον αλγόριθμο της κυβέρνησης. Έτσι στη μέση της σχολικής χρονιάς σε όλες τις τάξεις σχεδόν αλλάζουν οι εκπαιδευτικοί που δίδασκαν ιστορία, μελέτη κτλ. Με ότι συνεπάγεται αυτό στην ψυχολογία των μαθητών αλλά και στον προγραμματισμό των μαθημάτων, τη γνωριμία με το δάσκαλο.

Καταργείται η ενισχυτική διδασκαλία 18 ωρών, στα 18 παιδιά διαγνωσμένα από το ΚΕΔΑΣΥ, μετά από τον αγώνα που δώσαμε έστω να γίνει αυτό, αφού η κυβέρνηση αρνείται να ιδρύσει τμήμα ένταξης. Αυτά τα παιδιά φοιτούν σε τμήματα 23 και 24 μαθητών.

Απαντούν ότι δεν προβλέπεται ενισχυτική.

Ο σύμβουλος αξιολογητής δεν παίρνει θέση για το ζήτημα , τον αφορά μόνο πόσους θα αξιολογήσει, να βάλει το δικό του λιθαράκι στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Από την αρχή της χρονιάς ζητήσαμε την κάλυψη των κενών σε όλες τις ειδικότητες. Τα παιδιά το 2025 πρέπει να διδάσκονται μουσική, εικαστικά, θεατρική αγωγή  από τους ειδικούς εκπαιδευτικούς.

Απαιτούμε:

  • Να μην μετακινηθεί ο δάσκαλος μουσικής από το 6ο Δημοτικό, προκειμένου να μπαλώσουν κάποιες ώρες. Και κανένας άλλος δάσκαλος από άλλο σχολείο. Δε θα δεχτούμε να διαταραχτεί η μαθησιακή διαδικασία για  κανέναν μαθητή μας.
  • Να υπάρχει ενισχυτική διδασκαλία για όλα τα παιδιά που το έχουν ανάγκη.
  • Να μην καταργηθεί καμιά οργανική θέση.
  • Να καλυφθεί άμεσα το κενό με πρόσληψη δασκάλου/ας.

 

 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις