3.2 C
Grevená
Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου, 2024

Πρέπει να διαβάσετε

myGrevena
myGrevena
Δεν είμαστε “φορείς ” της Τέταρτης Εξουσίας. Ο ρόλος μιας εφημερίδας είναι να αφουγκράζεται τους πόνους και τις χαρές ενός τόπου και των ανθρώπων του και αυτούς να διακονεί, να υπηρετεί τις ανάγκες τους, όχι να εξουσιάζει.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ

ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ

Τη βιβλιοθήκη επισκέφτηκαν οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Σαρακήνας για να γνωρίσουν το χώρο, τον κανονισμό της βιβλιοθήκης και να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Αναγνωρίζω και εκφράζω τα συναισθήματά μου”.  Tους μαθητές συνόδευε η δασκάλα τους Ποκιάκη Στυλιανή.

Με χαμόγελα και χαρούμενη διάθεση ήρθαν στη βιβλιοθήκη,  ξεναγήθηκαν στο χώρο της, περιηγήθηκαν στα ράφια και ξεφύλλισαν τα παιδικά βιβλία. Έγινε μια όμορφη συζήτηση για το βιβλίο και την αξία του. Ανέφεραν αγαπημένα τους βιβλία και ρώτησαν να μάθουν για τα δικά μας.

Ακολούθησε η αφήγηση της ιστορίας “Eίναι εντάξει” της Αντιγόνης Τσίτσιλα. Ακούγοντας τα λόγια και βλέποντας την όμορφη εικονογράφηση γνώρισαν την πρωταγωνίστρια του βιβλίου, την Αμαλία, και κατάλαβαν τα θετικά και αρνητικά συναισθήματα που ένιωθε στην καθημερινότητά της. Ταυτίστηκαν σε πολλά μαζί της και εξέφρασαν τις δικές τους εμπειρίες και τα συναισθήματα που τους προκάλεσαν. Κατανόησαν ότι, όποιο συναίσθημα και αν νιώθουμε πρέπει να το  εξωτερικεύουμε και να τα αποδεχόμαστε και όχι να το καταπνίγουμε και να μας καταλαμβάνουν τύψεις ιδιαίτερα αν είναι αρνητικό. Έτσι, πετυχαίνουμε την ηρεμία και την ισορροπία της ψυχής μας.

Στη συνέχεια έφτιαξαν έναν πίνακα συναισθημάτων που έγραψαν  τα δικά τους μηνύματα. Αλλά και ένα  αλφάβητο που περιέγραφε ήπια, έντονα αλλά και πιο σπάνια συναισθήματα. Συνεργάστηκαν, επιτυγχάνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Φεύγοντας μας περιέγραψαν τα πιο θετικά συναισθήματα για τη βιβλιοθήκη όπως χαρά, έκπληξη, ενθουσιασμός!

Υλοποίηση: Θεολογία Ταρλατζή, Ευαγγελία Καραμπερίδου.

Πρόσφατες δημοσιεύσεις